شیرینی شب یلدا با توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان 
شیرینی شب یلدا با توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان 

شیرینی شب یلدا با توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان 

فرزاد میرشکاری گفت: با مشارکت بچه های کانون فاطمه ها هم زمان با شب یلدا تعداد ۳۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمندان و ایتام دهکهان توزیع شد و به این ترتیب آنها این شب به یاد ماندنی را برای نیازمندان شیرین کردند.
شناسه خبر : 1006426 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۲۱

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با مشارکت بچه های کانون فاطمه ها هم زمان با شب یلدا تعداد ۳۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمندان و ایتام دهکهان توزیع شد و به این ترتیب آنها این شب به یاد ماندنی را برای نیازمندان شیرین کردند.


 

 





مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: هرکدام از این بسته های معیشتی به ارزش بیش از ۲۵۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون گوشت قرمز، حبوبات، ماکارونی و سایر مواد غذایی بود.

 

 






وی اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها به واسطه سرمایه عظیم اجتماعی توانسته در مدت زمان ۱۰ سال فعالیت فرهنگی شفاف و سودمند، از طریق اعتماد سازی با بنیادهای خیریه در تهران، ارتباط و تعامل گسترده ای برقرار کند.



 

 



میرشکاری بیان کرد: این کانون فرهنگی هنری در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با جلب کمک های مومنانه این خیریه ها و با مشارکت اعضای کانون، اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند می کند.







مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها با بیان این مطلب که حامی اصلی اجرای چنین طرح هایی در دهکهان، بنیاد نیکوکاری رایحه تهران است، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون در ۴ مرحله از جمله شب عید نوروز با حمایت این بنیاد نیکوکاری و با همکاری بچه های کانون فاطمه ها، مایحتاج ۴۰ خانوار نیازمند در قالب بسته های معیشتی تامین شد.


 

 




وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز با کمک خیرین بنیاد نیکوکاری رایحه تهران، ۴۵۰ پرس غذای گرم در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی توزیع شده و همچنین لوازم التحریر، پوشاک و کفش برای ۴۰ نفر از دانش آموزان مدرسه ای محروم در شهر کهنوج تامین شد.
 

 






میرشکاری در خاتمه تاکید کرد: جا دارد از تندگویان مدیر بنیاد نیکوکاری رایحه که بیش از یک دهه در جنوب کرمان به ویژه شهرستان قلعه گنج با اقدامات خیرخواهانه به خانوارهای نیازمند و محروم خدمت رسانی کرده، تشکر کنم.

پایان پیام/ 586